czwartek, 27 grudnia 2012

One shot: "Daj mi w to wierzyć..."

   Dodaję mojego pierwszego one-shot'a. Następny rozdział "Exceptional darkness" już się pisze, także postaram się szybko dodać. Myślę, że przed niedzielą zdążę.
Dziękuje Wam za komentarze, mój blog jest nowy, więc jest to bardzo ważne. Mam nadzieję, że one-shot, który dodaję aktualnie, również się spodoba, chociaż jest chyba dość nietypowy. Ma służyć, jako coś na kształt, myśli przewodniej do opo., które piszę. Jest dość krótki, ale postaram się dość szybko, stworzyć więcej podobnych tekstów i wtedy opublikować.
________________________________________________________________________________
 "Daj mi w to wierzyć..."

Tonę w morzu bezdennej beznadziei.
Nie pozostało mi już nic. 
Nic, prócz prostej tęsknoty za wspomnieniem.
Pochłaniającej doszczętnie mój umysł.
Obezwładniającej ciało.
Paraliżującej dusze.
Pozbawiającej ludzkich uczuć.
Bez których, będę już tylko zniszczoną istotą.
Bezustannie czekającą na twój powrót. I dzień, w którym pozbędę się wyrzutów sumienia, odzyskując świadomość, powracając do życia jakże zwyczajnych ludzi.
Daj mi wierzyć, iż kiedyś tak się stanie, choćby było to kolejnym z kłamstw.
Potrzebuję tego by trzeźwo myśleć.
Potrzebuję twojego powrotu. 
Potrzebuję świadomości, że jesteś obok i nie zamierzasz ponownie odejść.
Potrzebuję nadziei, że nie jesteś kolejnym alkoholowym złudzeniem.
Bolesnym skutkiem twego odejścia.
Daj mi w to wierzyć...bo bez tego nie potrafię istnieć. 
                                                                                         
                                                                                            Ayumi.
 

6 komentarzy:

  1. Ja wiem za kim tęsknisz Ayumi. Zajebiście piszesz *.* / Rainbow xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i niesamowicie. Czekam na kolejne części.
    http://reality-is-like-my-dreams.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najkrótszy shocik, jaki moje oczy widziały, ale za to przepełniony uczuciem :3 I to cię ratuje, moja droga.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, ze krotki. Ale właśnie taki miał być. Myślę, że gdybym napisała go dłuższego, nie wyrażałby tego co chciałam. Było to więc zamierzone. Oczywiscie, zajrze na Twojego bloga.

      Usuń
  4. Jeej.. jak tu się pozmieniało. Przyznam, że teraz bardziej mi się tu podoba . ;)
    Co do notki, cudowna. Była taka, taka.. niesamowita. Naprawdę do mnie przemówiła. ;) No i jakby się tak dłużej zastanowić, to przeczytałam już masę one-shot'ów, ale takiego krótkiego jeszcze nie widziałam. xD
    Czekam na twoje kolejne dzieło . ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny one-shot. Krótki, ale piękny.
    :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń